photo b0c1c331-d38f-4fd1-bf83-5a9d3b6d648f_zps6d0f2e64.png  photo e12757c6-af6b-4fcb-ac76-cdd6a6cc385f_zps4027ac60.png  photo 24102958-725b-4db3-8ea2-70d7cca8414a_zps20a2d799.png  photo cdbf1d77-d9f1-49d7-936d-4f6defa11f77_zps34356d22.png  photo 6c63ec50-e608-4c2d-9110-b7c49a6f9ac9_zps082fde68.png  photo 52d89f3e-9078-4f88-a1bb-c75895f71154_zpsf2676fda.png

donderdag 22 januari 2015

My Healthilicious Life

Life is Healthilicious!

Net zoals veel (jonge) mensen tegenwoordig, probeer ik mijn leven, die net als bij veel andere mensen maar doordendert, zo gezond mogelijk in te richten.
Gezond eten, Bezoekjes aan de gym, hardlooptraining voor die wedstrijd, ambitie voor als ik later groot ben, dromen voor de toekomst, vrienden, familie, de maatschappij.... En zo kan ik nog wel even doorgaan met waar ik, en met mij vele anderen, waarde aan hecht.

Healthilicious Life - Make yourself happy

Gezond leven is veel leuker!

Nu ik mijn keuken en eigenlijk mijn hele leven heb ingericht naar een Healthilicious Lifestyle ben ik oprecht een gelukkiger mens. Ik dacht ook bij iedere quote als;
"You are what you eat"
 "Eat well, Look good, Feel great"
"Eat for the body you want, not for the body you have"
Ja hoor... Wat een geleuter. Maar het is wel écht waar. Alleen is het makkelijker om het te negeren dan om je leven aan te passen.
De levensmiddelen industrie, de marketing, de grote bedrijven met het nog grotere geld, onze drukke levens en maatschappij die er op is gericht om het ons maar zo makkelijk mogelijk te maken.

Makkelijk is niet altijd beter

Makkelijk is helemaal niet altijd goed. Zeg nou zelf... Het is toch veel leuker om op een verjaardag een zelfgemaakte (gezondere) taart te presenteren? Vol trots je eigen energierepen tevoorschijn halen om van te smikkelen na een bikkelharde workout? Of gezellig samen een heerlijke gezonde maaltijd in elkaar zetten zonder pakjes, zakjes en poedertjes? 
Natuurlijk kost het meer tijd, en waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik ben voor, ja heus... Maar niet als het om een gezond leven gaat. Mandjeskassa's, voorgesneden groente (mits zonder toevoegingen), scanbetalingen... ik ben helemaal voor!

My Healthilicious Life

Ik probeer zo veel mogelijk te lezen over alle nieuwtjes en ontwikkelingen op het gebied van gezond leven, sport, voeding, body en mind en ik probeer veel dingen uit. Sommige pas ik in mijn routine toe, anderen laat ik links liggen omdat het voor mij niets is. Maar ik sta open voor veel nieuwe dingen! 

Healthilicious Life - Mijn keuken en groene smoothie

Mijn keuken heeft misschien wel de grootste verandering doorgemaakt. Van zoete cupcake hemel naar gezond superfood paradijs! En met mijn hippe Kenwood KMix Blender voel ik me nog meer Healthilicious! Mijn lades puilen uit van gezonde glutenvrije alternatieven voor bloem en ik heb ruim baan gemaakt voor eerlijke "whole foods" 
Natuurlijk sport ik regelmatig en train ik voor de 10 kilometer hardlopen en de 8 kilometer obstacle run. Daarnaast leef ik in een heerlijk klein appartementje in het Oosten van het land waar ik met mijn lieve hondje Willem woon en waar we veel avonturen beleven.
En als echt meisje meisje betaamt ben ik weg van shoppen, chocola, kletsen, thee drinken, 9gag, dierenplaatjes en heel erg veel gezellige uitstapjes met vriendinnen!

Healthilicious Life - Kitchen Transformation



post  signature

0 reacties:

Een reactie posten

 
Lovingly designed by Tasnim